سد سان.    Sadsun.blogsky.com
سد سان.    Sadsun.blogsky.com

سد سان. Sadsun.blogsky.com

Ali_ilam_98@

اشعار « امید قریبان تنها کجایی »

///امید قریبان تنها کجایی///          


ندیم شهی را دل آرای تو/

به قربان اخلاق مولایی تو/

تو خورشیدی وزره پرورترینی/

فدای سجایای زهرایی تو/

.

نداری ز کویت ز من بی نواتر/

ندیدم کریمی ز طاهای تو/

نداری گدایی به رسوایی من/

ندیدم نگاری ز زیبایی تو/

.

نداری مریضی ز بد حالی من/

ندیدم دمی چون مسیحایی تو/

نداری غلامی ز تنهایی من/

ندیدم قریبی ز تنهایی تو/

.

نداری اسیری ز شیدایی من/

ندیدم کسی را به آقایی تو/

امید قریبانه تنها کجایی؟/

چراغ سر قبر زهرا کجایی؟/

.

تجلی طاها ، گل اشک مولا/

دل آشفته داغ آن کوچه ی غم/

گرفتار گودال خونین/

دل افکار غم های زینب/

سیه پوش قاسم /

عزادار اکبر گل باغ لیلا/

پریشان دست علمدار سقا/ 


نفسهای سجاد/

نواهای باقر/

دعا های صادق/

کس بی کس شبهای کاظم/

حبیب رضا و انیس جواد لائمه/

تمانای هادی/

عزیز دل عسکری پس نگارا بفرما کجایی/

کجایی/

کجایی/

.

دلم جز هوایت هوایی ندارد/

لبم غیر نامت نوایی ندارد/

.

وضو واذان و نماز و قنوتم/

بدون ولایت بهایی ندارد/

.

دلی که نشد خانه یاس نرگس/

خراب و صفایی ندارد/

.

بیا تا جوانم بده رخ نشانم/

که این زندگانی وفایی ندارد/






...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.