سد سان.    Sadsun.blogsky.com
سد سان.    Sadsun.blogsky.com

سد سان. Sadsun.blogsky.com

Ali_ilam_98@

دعای ماه مبارک رمضان

【 دعای هر روز ماه رمضان  】


   روز چهارم 


اللَّهُمَّ قَوِّنِی فِیهِ عَلَى إِقَامَةِ أَمْرِکَ وَ أَذِقْنِی فِیهِ حَلاوَةَ ذِکْرِکَ وَ أَوْزِعْنِی فِیهِ لِأَدَاءِ شُکْرِکَ بِکَرَمِکَ وَ احْفَظْنِی فِیهِ بِحِفْظِکَ وَ سِتْرِکَ یَا أَبْصَرَ النَّاظِرِین

َ

خدایا در این ماه براى برپاداشتن امرت نیرومند ساز مرا، و شیرینى ذکرت را به من بچشان، و اداى شکرت را به من الهام فرما، و به نگهدارى و پوششت نگاهم بدار، اى بیناترین بینندگان


            التماس دعا 

___.___.___.___.___.___

انشا در مورد تلگرام

انشاء یک دانش آموز دبستانی با موضوع آیا تلگرام خوب است؟


.... به نظر من تلگرام چیز خوبی است. در تلگرام همه آدم ها خوبند. همه چیزهای خوب و با مزه می نویسند. 

من فامیل های تلگرامی خود را بیشتر از فامیل های واقعی ام دوست دارم. 

مثلا دایی عزت که به قول بابایم اخلاقش خیلی گند است و زورکی جواب سلام ما را می دهد کلی جوک های خنده دار در تلگرام می گذارد و ما را می خنداند  یا عمه اقدس که چشم دیدن هیچکدام ما را ندارد یک پا شاعر شده است و مرتب از مهربانی و گذشت حرف می زند. من نوشته های عمه اقدس را خیلی دوست دارم. زن عمو فریده همش از طبیعت و حفظ  اون میگه اما مامانم میگه پس چرا پوست پفک رو تو خیابون میندازه !!

 دایی محسن هم حرفای قشنگ واسه حیوونا میزنه و میگه باید به اونها غذا بدیم و نازشون کنیم .. اما خودم دیدم با لگد یه گربه رو زد . زهرا خانم همسایه بالاییمون خانم جلسه ایه و  حدیث و دعاهای خوبی توی تلگرام میذاره و همش از خدا تشکر میکنه اما پیش مامانم که میاد همش شوهرشو نفرین میکنه و غیبتشو میکنه..

 بابایم می گوید مردم در تلگرام منافق می شوند اما من معنی منافق را نمی دانم. به نظر من بهشت جایی مثل تلگرام است همه با هم خوبند و حرف های خوب می زنند. وقتی بزرگ شدم می خواهم با یکی در تلگرام عروسی کنم و صبح تا شب با او در تلگرام زندگی کنم. 

ای کاش همه بتوانیم با هم در جایی مثل تلگرام زندگی کنیم. 


این بود انشای من در باره تلگرام.

نکات نا . (2)

 *دوستان خوب *


مانند عقربه های ساعت هستند، 

آنها فقط گاهی اوقات همدیگر را ملاقات میکنند


 اما همیشه با هم هستند….


&&&


 ﺑﻪ ﺭﺍﺳﺘﯽ ﮐﻪ ﭼﻘﺪﺭ ﺷﺒﯿﻪ ﺍﻧﺪ ﺑﻪ ﯾﮑﺪﯾﮕﺮ؛

ﻋﻄﺮﻫﺎ ﻭ ﺁﺩﻡ ﻫﺎ !

ﻫﺮ ﮐﺪﺍﻡ ﺑﺎ ﺑﻮﯾﯽ ﻣﺘﻔﺎﻭﺕ؛

ﮔﺮﻡ

ﺳﺮد

ﺷﯿﺮﯾﻦ

ﺗﻠﺦ !

ﻣﯽﮔﻮﯾﻨﺪ ﻋﻄﺮ ﺭﺍ ﺍﺯ ﻓﺎﺻﻠﻪﺍﯼ ﻧﺴﺒﺘﺎً ﺩﻭﺭ ﮐﻪ ﺑﺰﻧﯽ ﺑﻮﯾﺶ ﻣﺎﻧﺪﮔﺎﺭﺗﺮ ﺍﺳﺖ

ﺭﺍﺳﺖ ﮔﻔﺘﻪﺍﻧﺪ !

ﺁﺩﻡ ﻫﺎ ﺭﺍ ﻧﯿﺰ ﺍﺯ ﺩﻭﺭ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺪﺍﺭﯼ ﻣﺎﻧﺪﻧﯽﺗﺮﻧﺪ !

مهدی (عج) کیست؟

مهدی (عج) کیست؟

  

مهدیست   آنکه   نهضت  قرآن بپا کند ‌/ مهدیست  آنکه  نیک و بد از هم  جدا کند

***


مهدیست    آنکه  با  کلمات    محمدی /  گفتار   پوچ  ما ,  همه    پر  محتوا   کند

***


مهدیست    در شب میلاد او,  خدا / او  را به  ((مرحبا لک عبدی))  ندا   کند 

***

مهدیست آنکه که حسن دل آرای احمدی /از  چهره   مبارک    خود   رونما    کند

*** *

مهدیست  آنکه   پرچم  اسلام   راستین  /بر  قلعه های  محکم  دشمن  به  پا   کند

***

مهدیست  آنکه   خیبر اغنام  باب   را /  بر یک  تکان   حیدریش   بر   هوا   کند

***

مهدیست آنکه  کاخ  عظیم   ستمگران / با  نهیب     خویش  ,   دچار    فنا    کند

*** **

مهدیست آنکه  چشمه ی فیاض علم را /  بر  تشنگان   دانش   و عرفان   عطا   کند

***

مهدیست آنکه  مقدم  بهجت   فزای  او   / دل  را  ز رنج  محنت و حسرت رها  کند 

***

مهدیست  آنکه  با  لب   شمشیر  انتقام  / تفسیر     آیه های     عذاب    خدا    کند 

*** ***

مهدیست آنکه کینه و جنگ و جدال را /   تبدیل   بر  محبت   و صلح  و صفا  کند

***

مهدیست آنکه  از نظری  بر جمال  او   /    هر   درد مند  غمزده   کسب  شفا   کند

***

مهدیست آنکه مژده فجرطلوع خویش را /  از  پایگاه   کعبه  به   گوش  آشنا   کند

*** *

مهدیست آنکه نخبه ی اصحاب خویش را /  یک  یک  برای نهضت  قرآن  ندا کند

***

مهدیست آنکه  دولت  عدل  جهانی اش /  حق  عظیم  عترت و  قرآن   ادا   کند

***

مهدیست آنکه   وقت  نماز  جماعتش/   عیسی   به  صد  نیاز به  او اقتدا  کند

***_*

مهدیست آنکه  تابش خورشید طلعتش/   قبر  نها ن   فاطمه   را   بر ملا  کند

***

مهدیست آنکه  تازه  کند داغ عاشقان /  زان  گریه ها که برحسن مجتبی  کند

***

مهدیست آنکه از حرم  پاک   فاطمه /   قصد   زیارت   نجف  و   کربلا   کند 

***_**

مهدیست آنکه  درایت سرخ حسین را /  با  پرچم   مظفر  خود  یک  لوا   کند

***

مهدیست آنکه از غم جان سوز کربلا /   فریاد   یا حسین  ,  به  رسم  عزا   کند

***

مهدیست آنکه باز به ,  رفتار  زینبی /   بر پا  آنکه   تشنه    لب   نینوا   کند

***

مهدیست آنکه   داد سرای  نهایی  اش /  بر پایه های  عدل  خدایی  بنا   کند

***_*

برخیز وبازدامن لطفش <حسان>بگیر /   شاید  که  از  کر م  تو هم اعتنا  کند

*******_*******

حبیب چایچیان<حسان> 


تعجیل در ظهور اقا امام زمان صلوات



* * *